שאלות ותשובות
א. רמת אבטחת מידע גבוהה- מוקד רשף מאפשר ללקוח את חיבור מאובטח נתמך 24/7.
בעידן של ריבוי מערכות המותקנות בעסקים ובתים המבוססות תקשורת Wi Fi ו Bluetooth יש חשיבות רבה לחיבור מאובטח למוקד. לצערנו הרוב המכריע של חיבורי המוקד נעשה ע"ג האינטרנט הציבורי המהוה דרך קלה להשתלטות "עוינת" על כלל הציוד באתר.
ב. מעודכן תמידית- מוקד רשף מעמיד לרשות לקוחותיו את קידמת הטכנולוגיה.
שליטה על מערכות אנליטיקה, מצלמות, בקרת כניסה מרוחקת, מערכות כריזה ואזעקה.
התפתחות הטכנולוגית המואצת מאפשרת הגנה באמצעם חדשניים ומתקדמים ומשאירה את מערכת האזעקה השמרנית מאחור.
ג. מענה לדרישות מיוחדות – מוקד רשף מתאים את עצמו לדרישות הביטחון של הלקוח.
עד כמה שהדבר ישמע מוזר הנטייה בדרך כלל היא להתאים את דרישות הלקוח ליכולות הקיימות של המוקד וכך יוצא שהלקוח משלם אך לא תמיד מקבל מה שהוא צריך.
חדר השרתים של מוקד רשף ערוך לביצוע התאמות לצרכים המיוחדים של כל לקוח.
אגף הטכנולוגיות של רשף מעמיד לרשות הלקוח צוות מקצועי עתיר ידע וניסיון בכל תחומי הביטחון.
מערך אבטחה מקצועי, נכון ומתקדם נשען על אינטגרציה של מערכות המדברות ביניהן בתקשורת מחשבים. לכן מומלץ מאד להקים רשת תקשורת ייעודית למערך הביטחון.
לצערנו, מחוסר מקצועיות של המתקין ו/או מטעמי חיסכון יש נטייה לשיתוף של מערכות אלו עם רשת תקשורת המחשבים של הארגון.
מדובר בטעות שעלולה לגרום נזק כבד לארגון במספר תחומים:
א. גורמת להאטה של רשת התקשורת ומכאן לפגיעה בעבודה השוטפת של הארגון.
ב. סיכון לחדירת וירוסים.
ג. קלות רבה ליכולת הפריצה מבחוץ למערך הביטחון ולפגיעה בו.